Skip to main content
20. april 2023

Kvernland Group søger teknisk medarbejder til produkt konfiguering

Kan du lide at arbejde med forretningsprocesser og produktmuligheder og omdanne disse til brugbare kundeløsninger, så er denne stilling måske noget for dig.

Kan du lide at arbejde med forretningsprocesser og produktmuligheder og omdanne disse til brugbare kundeløsninger, er denne stilling måske noget for dig? Du får ansvar for produkt konfigurering og bliver en del af et dedikeret R&D team, der udvikler fremtidens maskiner til landbruget.
Du motiveres af at arbejde med stamdata, kontrol, kodning og fejlfinding og er klar på at sætte dig ind i forretningssystemer og forstå landbrugskunders krav til nye løsninger.

Jobbet:

Som tekniker til produkt konfiguration får du en selvstændig rolle i at forstå forretningsprocesser, krav og produktmuligheder og via stamdatabehandling og kodninger, omdanne disse til kundeløsninger til virksomhedens webside. Du vil blive involveret i hele processen fra idé til design, konfiguration, test og udrulning af løsningerne således du på sigt kan tage ejerskab for processen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Stamdatabehandling i SAP og Excel, dvs. kodning, oprettelse, fejlfinding, analysering og vedligehold af data
  • Oprette og vedligeholde kodning KMAT (konfigurerbart materiale) i SAP
  • Ajourføring af al Masterdata og de såkaldte KMAT’er
  • Kontrol af kombinationsmulighederne i KMAT
  • Samarbejde med salg vedrørende prisnøgler/kodning
  • Løsning af problemer mellem systemer for at muliggøre bestilling i SAP
  • Levere periodiske rapporter og kontrol af egne data
  • Support til produktionen vedrørende teknisk opsætning af KMAT og ERP-data
  • Løbende forbedring af Masterdata skabeloner, værktøjer og metoder

Du vil få en god oplæring og den nødvendige støtte, sparring og konkrete redskaber samt knowhow undervejs.

Vi forventer:

Du har en teknisk baggrund og erfaring fra eks. Supply-Chain, masterdata, produktkonfigurering, planlægning, m.m. Vigtigst er det dog, at du har lyst til at arbejde struktureret med stor datamængde, kodning og integration heraf. Du har indsigt i arbejdet med stam- og masterdatabehandling, variantstyring eller produkt konfigurering fra en produktionsvirksomhed. Praktisk erfaring med PLM og gængse ERP/CRM-systemer er naturligvis en fordel. Vi forventer at du er dygtig til Excel, ligesom det forudsættes, at du behersker engelsk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde i Office pakken og kendskab til SAP og Power BI er klart en fordel.

Din person:

Som person er du selvdreven, analytisk og detaljeorienteret. Du forventes at have en struktureret og nysgerrig tilgang til dit arbejde og forstår på logisk vis at identificere, analysere og konkretisere dine opgaver i databehandling og kodning. Du er ikke bange for udfordringer, initierer gerne nye løsninger, overholder deadlines og går ikke på kompromis med kvaliteten. Du trives med at have daglig kontakt med både produktion, salg og udvikling og kan lide at begå dig i et travlt miljø med høje ambitioner. Vi ser også gerne at du bidrager med fornyelse og udvikling til R&D afdelingen.

Vi tilbyder:

Som kollega hos Kverneland Group, beliggende i det smukke Kerteminde, tilbyder vi dig at blive en del af et uformelt og internationalt arbejdsmiljø, hvis tilgang er pragmatisk og forretningsorienteret. Kverneland Group er i rivende udvikling og præget af høj faglighed, ansvarlighed og med fokus på kvalitet. Du vil indgå i et positivt og dedikeret miljø, hvor humor og team-ånd prioriteres højt. Du får reference til R&D Director og bliver en del af R&D teamet, bestående af 9 ingeniører og 7 teknikere. Afdelingen arbejder innovativt og målrettet med at udvikle nye maskiner til fremtidens krav til græsbearbejdningsmaskiner til landbruget. Der er stor grad af frihed under ansvar til at udføre din stilling og forme dine egne opgaver, samtidig med at der er højt til loftet og plads til udviklings initiativer. Du får et ansvarsfuldt job og vil medvirke til firmaets udvikling og vækst. Løn efter kvalifikationer, pension/fritvalg, telefon og adgang til lækker mad i kantinen.

Virksomheden:

Kverneland Group er en førende international virksomhed, der udvikler, producerer og distribuerer landbrugsmaskiner og digitale tjenester. I Kverneland Group er der 3 vigtige principper i dagens landbrug. Produktivitet, effektivitet og bæredygtighed. Det motiverer os til, at vi løbende udvikler vores teknologier. Kverneland Group er en førende international virksomhed, der udvikler, producerer og distribuerer landbrugsmaskiner og tjenester. Stærkt fokus på innovation gør det muligt at lave et unikt og bredt produktsortiment af høj kvalitet. Kverneland Group tilbyder et bredt produktprogram rettet mod det professionelle landbrug. Programmet dækker områderne jordbearbejdning, såning, foder- og balle udstyr, spredning, sprøjtning, samt elektroniske løsninger til traktorer og redskaber, udbudt som hhv. Kverneland, Kubota og Vicon. Kverneland Group blev grundlagt i 1879 og råder over fabrikker i Norge, Danmark, Tyskland, Frankrig, Holland, Italien, Rusland og Kina, samt salgsselskaber i 17 lande og med eksport til yderligere 60 lande.

Kverneland Group er en del af Kubota Corporation, hvis primære ambition er at fremme og udvikle et bæredygtigt samfund via løsninger inden for fødevarer, vandforsyning og miljø. Kubota har, siden 1890, været en ledende producent af landbrugsredskaber, turf maskiner, entreprenørmaskiner samt en bred vifte af andre produkter blandt andet vandfiltrerings- og rørsystemer, vandingsanlæg og store underjordiske ventilsystemer. Med hovedkontor i Osaka i Japan, har Kubota globalt 50.352 ansatte fordelt på afdelinger i mere 120 lande i Nordamerika, Europa og Asien. I 2022 opnåede Kubota et resultat på $20.4 mia.

Ansøgning:

VKCONSULTING er ansvarlig for rekrutteringsprocessen. Kan du se dig selv i stillingen som Teknisk medarbejder til produkt konfiguering, hører vi gerne fra dig snarest muligt. Send venligst en ansøgning og dit CV via ansøgningslinket. Vi holder løbende samtaler, hvorfor vi opfordrer dig til at søge med det samme. Ved evt. spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Rikke Vojer Kern eller Marlene Bak alle hverdage.

Bemærk, alle ansøgninger behandles fortroligt og med stor diskretion. Med henvisning til reglerne omkring GDPR modtages ansøgninger kun via linket i stillingsannoncen.

Rekrutteringskonsulent, Rikke Vojer Kern
Tlf.: 70 15 20 10

Rekrutteringschef, Marlene Bak
Tlf.: 70 15 20 10

Søg stillingen her

Taarupstrandvej 25
5300 Kerteminde

23. februar 2023

Maskiningeniør søges til EXHAUSTO

EXHAUSTO ønsker at styrke afdelingen for specialprodukter (SPV) og søger derfor en dynamisk og dygtig Maskiningeniør.

EXHAUSTO ønsker at styrke afdelingen for specialprodukter (SPV) og søger derfor en dynamisk og dygtig Maskiningeniør. Afdelingen får forespørgsler fra vores salgsselskaber i ind og udland og varetager arbejdet med at behandle disse. Kan du godt tænke dig en hverdag hvor 2 dage aldrig er ens og hvor du bliver udfordret fagligt? Kan du ligeledes godt lide at have en stor kontaktflade både ind- og ud af huset og har du en god forretningssans så er stillingen måske noget for dig.

Stillingen:

Med reference til Engineering Manager skal du sammen med den øvrige afdeling, som pt. består af to Elingeniører, udarbejde tilbud på special kundetilpasning af hele vores produktportefølje. Arbejdet omfatter alt lige fra udvikling og specificering af løsningsforslag med sælger, cost pris-beregning, produktionsforberedelse og afsluttende med aflevering af produkt. Det er derfor et krav at du med din faglige indsigt kan sikre at produkterne efter SPV-bearbejdning stadig opfylder funktions- og sikkerhedskrav. Du vil skulle lave mindre mekaniske tilretninger af eksisterende konstruktioner i 3D CAD. Da afdelingen skal være med til at sikre EXHAUSTOs indtjening skal du besidde en god forretningssans.

EXHAUSTO har en værdibaseret virksomhedskultur, hvor Ansvarlighed, Samarbejde, Engagement og Dynamik beskriver vores adfærd. Det er vigtigt, at du kan identificere dig med og afspejle dette værdisæt i din tilgang til opgaverne.

Opgaverne vil bestå i:

  • Dialog med vores salgsselskaber om SPV-forespørgsler.
  • Udarbejde tekniske løsninger til opfyldelse af kundeønsker.
  • Kontakt til underleverandører.
  • Cost pris-kalkulation.
  • Udarbejde produktdokumentation som diagrammer, tegninger, styklister etc. til vores produktion.
  • Udarbejde dokumentation iht. til de relevante standarder, maskindirektivet og særligt EN60204 til brug for vores CE-mærkning.
  • I perioder vil du også kunne indgå i udviklingsafdelingens øvrige projekter.

Erfaring og kvalifikationer:

Du har en teoretisk baggrund som f.eks. maskiningeniør, eller anden relevant teknisk baggrund og gerne nogle års erfaring. Erfaring med industriel produktion vil være er en fordel og måske har du også en håndværksmæssig baggrund, som giver dit arbejde en praktisk forankring. En stadig stigende andel af vores produkter er med køle / varmepumpe så kendskab hertil vil være en fordel.

Kendskab til:

  • Ventilation branchen.
  • Køleteknik.
  • Kendskab til SAP. Vi kører i dag Infor Smart Office men skal skifte til SAP i nær fremtid
  • 3D CAD (Solid Edge / Solid Works).
    vil være en fordel.

Det er vigtigt, at du er god til at samarbejde. Som person er du faglig stærk og arbejder selvstændigt med et stort drive. Du kommunikerer godt, også på tværs i organisationen, og er en udadvendt teamplayer med et godt humør, og du brænder for det, du laver. Du opsøger selv viden og informationer, og du deler gerne viden og kompetencer med resten af teamet. Din ansvarsbevidsthed samt professionelle indstilling sikrer, at det du lover, bliver overholdt.

Det er et krav, at du behersker engelsk i skrift og tale og gerne har kendskab til skandinaviske sprog samt tysk.

Virksomheden tilbyder:

Vi tilbyder dig en selvstændig og spændende stilling i en dynamisk virksomhed i et team af gode kollegaer. Jobbet byder på gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn forhandles individuelt og vil afspejle kvalifikationer.

Er du interesseret i stillingen, og besidder du de beskrevne kvalifikationer, så send din ansøgning nedenuder.

Om EXHAUSTO:

EXHAUSTO udvikler og fremstiller højkvalitetsprodukter og -systemer til komfortventilation på alle anvendelsesområder – fra kontorer, butikker, skoler og institutioner til industribygninger, hoteller og sygehuse.
Med fokus på høje virkningsgrader og et energiforbrug, der sætter nye standarder for branchen, er EXHAUSTO blandt de absolut førende på området.

EXHAUSTO har produktion i Langeskov på Fyn og i Flå i Norge og har desuden salgsselskaber i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland. Koncernen har i alt 300 ansatte.

EXHAUSTO er en del af ALDES Group, en fransk international, familieejet koncern. ALDES leverer ventilatorer og luftbehandlingsaggregater samt anlæg til luftrensning opvarmning/køling af brugsvand samt central støvsugning. ALDES-koncernen blev grundlagt i 1925, og med hovedsæde i Vénissieux nær Lyon beskæftiger koncernen 1.300 medarbejdere og har en omsætning på 220 mio. euro. ALDES-koncernen har aktiviteter i næsten 60 lande verden over og har en førende position på mange europæiske markeder.

Læs gerne mere om virksomheden på: www.exhausto.dk og om ALDES på www.aldes.com.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte

Henning Bent Jensen
Engineering Manager
Tlf.: 52195564

Ansøgningsfrist:
10. marts 2023

Henning Bent Jensen
Engineering Manager
Tlf.: 52195564

Søg stillingen her

Odensevej 76
5550 Langeskov

Leder til døgntilbuddene Villaen og Kollegiet

Kerteminde Kommune søger en åben og tillidsvækkende leder, der kan gå forrest og være bærer af deres værdier i to døgntilbud.

Kerteminde Kommune søger en leder til deres døgntilbud Villaen samt Kollegiet. Læs stillingsopslaget herunder.

Kerteminde Kommune kan kendetegnes for stor frihed, korte kommunikationsveje, ordentlighed, tæt samarbejde med inddragelse på tværs og tætte relationer i kommunen. Vi er tætte på målgruppen og personalet samt har et godt ledelsesmæssigt sammenhold og gode muligheder for ledelsessparring. Der er meget hjerte i at være leder i Kerteminde Kommune!

Vi søger en leder for begge døgntilbud, der kan gå forrest og være bærer af vores værdier.
Din ledelsesstil skal være kendetegnet ved åbenhed og tillid, hvilket du skal stå i spidsen for at understøtte i vores kultur.
Du skal motiveres både af udviklingsprocesser og af at understøtte det daglige behandlingsarbejde med vores børn og unge i tæt samarbejde med afdelingsleder samt øvrigt personale.

Stillingen som leder af Villaen og Kollegiet er nyetableret, og derfor vil vores nye leder skulle stå i spidsen for at skabe et fælles ledelsesgrundlag for begge tilbud, hvor vi vil arbejde mere forebyggende, skabe sammenhæng i indsatserne fra almen til det allermest specialiserede og inddrage børn, unge og forældre aktivt i vores arbejde.
Det nye er, at lederstillingen dækker både Villaen og Kollegiet, hvilket vil kræve, at vi sammen skal skabe et fælles værdisæt, som vores pædagogiske praksis skal bygge på. Samtidigt er vi i gang med at etablere tilbud til vores unge-målgruppe i Villaen, så rammer og indhold for tilbuddet bliver optimale.

Begge døgntilbud ligger i Kerteminde.

Vi tilbyder en stilling, som leder af:

  • Villaen er et moderne miljøterapeutisk behandlingstilbud på døgnbasis til børn og unge mellem 0-18 år samt et flexafsnit til børn og deres familier, der har behov for særlig pædagogisk støtte, behandling og omsorg.
  • Kollegiet tilbyder kollegieværelser til unge mellem 17 og 30 år med særlige behov. Det vil sige unge mennesker, som på grund af betydelig nedsat psykisk funktionsevne og særlige sociale problemer har behov for støtte i egen bolig.

Du vil blive leder af en moderne døgninstitution med 9 behandlingspladser til børn og – om lidt – yderligere fire behandlingspladser til unge. Stillingen omfatter tillige ledelse af vores ungetilbud Kollegiet med 7 kollegieværelser med mål mod at lette overgangen til egen bolig og udvikle de unge menneskers evne til at varetage deres liv på egne præmisser, så selvstændigt som muligt.

Du vil have det daglige ansvar for:

  • at drive og udvikle begge døgntilbud
  • personale
  • budget
  • varetage den daglige pædagogiske ledelse og drift
  • understøtte udarbejdelse af indsatsplaner
  • kvalitetssikring af rapportskrivning
  • udvikle og etablere fire ungepladser i tæt dialog med myndighedsområdet, de unge og eksterne samarbejdspartnere
  • karavanefører ift. udvikling af det neuroaffektive behandlingsarbejde

Du vil som leder referere til chefen for børn, unge og uddannelsesafdelingen. Sammen med afdelingsleder for Villaen og koordinator for Kollegiet vil du skulle sætte den fælles retning for fremtiden i Villaen og Kollegiet.

Vi forventer, at du

  • Har ledererfaring
  • Har viden om anbragte børn og unge
  • Har viden om unge mellem 17 og 30 år med særlige behov
  • Har mod på at lede faglige ledere
  • Vil fortsætte det tætte, forpligtende og understøttende samarbejde med fagpersonale fra Familiehuset, som blandt andet er en del af Flex-afsnittet. Dette da vi arbejder med åbne snitflader mellem forebyggende indsatser i Familiehuset og Villaen
  • Har en personlig ledelsesstil, der er kendetegnet ved, at du er åben, tillidsfuld og lydhør.
  • Har erfaring med behandlingsarbejde ud fra den neuroaffektive udviklingspsykologi
  • Har kendskab til døgninstitutionsområdet
  • Har erfaring med eller interesse for børn og unge med omsorgssvigt, tilknytningsproblematikker, misbrugsproblematikker mv.

Derudover forestiller vi os, at du:

  • Er anerkendende, mentaliserende og kan give kontekstbestemt støtte.
  • Du er dygtig til at lede faglige ledere
  • Besidder en innovativ tankegang og evner at tænke nye fleksible løsninger for vores udsatte børn og unge sammen med
  • Familierådgivningen
  • Kender dig selv og dine værdier.
  • Er initiativrig, kan handle selvstændigt og er loyal over for fælles beslutninger og den udstukne kurs.
  • Kan hæve dig op i helikopterperspektiv og har blik for, hvornår du skal kende detaljen.
  • Kan formidle og skabe følgeskab.
  • Er velovervejet i din facon og ageren.
  • Er fremadskuende og har blik for udvikling

Du kan læse mere om os i det oprindelige stillingsopslag.

Du vil blive præsenteret for cases til både 1. og 2. samtale.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst samt principperne for Ny løn.

Ansøgningsfrist er den 20. marts 2023.
Der vil blive afholdt 1 ansættelsessamtale den 23. marts 2023 og 2. ansættelsessamtale den 28. marts 2023. Såfremt du inviteres til 2. ansættelsessamtale, vil du få tilsendt en case, som du skal fremlægge til samtalen.

Hvis du vil vide mere, kan du kontakte Børn, Unge og Uddannelseschef Inge Skov Madsen på tlf. 40202470 eller på mail ism@kerteminde.dk

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

Børn, Unge og Uddannelseschef Inge Skov Madsen
Tlf.: 40202470
Mail: ism@kerteminde.dk

Søg stillingen her

Strandgårds Alle 1
5300 Kerteminde

3. februar 2023

Munkebo Seafood søger en kvalitetsmedarbejder

Er du klar på tætte samarbejder, opgaver inden for hele QA-spektret og dine egne ansvarsområder? Så har Munkebo Seafood jobbet til dig. Hos Munkebo Seafood bliver du en del af et tæt team, hvor du bl.a. står for at udarbejde deres kvalitetsdokumenter og godkende deres mærkning, samt sikre at de fortsætter med IFS på higher […]

Er du klar på tætte samarbejder, opgaver inden for hele QA-spektret og dine egne ansvarsområder? Så har Munkebo Seafood jobbet til dig.

Hos Munkebo Seafood bliver du en del af et tæt team, hvor du bl.a. står for at udarbejde deres kvalitetsdokumenter og godkende deres mærkning, samt sikre at de fortsætter med IFS på higher level inden for fødevareproduktion.

Her får du klart defineret dit ansvar. Det betyder, du får dine egne opgaver, som du følger til dørs – og samtidig er samarbejdet og sparringen med dine kolleger altid lige ved hånden.

Munkebo Seafood A/S er en produktionsvirksomhed i udvikling med cirka 35 ansatte. De laver Premium laks, sild, muslinger og supper på dåse til kunder i hele Europa og resten af verden.

Du får en hverdag, som du deler mellem kontoret, produktionen og laboratoriet, når du står for:

–  Kontrol af og mærkning på emballage, dåser og æsker.
–  Udarbejdelse og vedligeholdelse af produktspecifikationer og recepter.
–  Styring af analyser til eksternt laboratorium.
– Vedligeholdelse, videreudvikling og sikre dokumentation af vores leverandører.
– Opdatering og vedligeholde af kvalitetshåndbogen.
– Udarbejdelse af certifikater og anden dokumentation til kunder.

Kvalitetserfaring og kendskab til EUs mærkningsordninger

Som person trives du i en hverdag, hvor der hele tiden kommer nye kunder, nye markeder og dermed nye opgaver ind. Derfor er det helt naturligt for dig at sætte dig ind i nye love og regler, samt udvikle nye processer sammen med dine kolleger, så de altid lever op til alle krav.

De forestiller sig, at du har en fødevarerelevant uddannelsesbaggrund som f.eks. fødevareteknolog, fødevareingeniør, levnedsmiddeltekniker, laborant eller lignende. Du har kendskab til EU´s lovgivning omkring kvalitet og mærkning. Derudover er det en fordel, at du har viden omkring de forskellige GSFI-standarter, og at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Du kan også være nyuddannet, men med en stor nysgerrighed på at arbejde med kvalitet og fødevarer.

Du trives i en delt administrativ og laboratorierolle, da noget af din tid om ugen bruges i laboratoriet, hvor du indhenter prøver og kontrollerer den daglige produktion. Du kan lide at arbejde selvstændigt og er i stand til at drive dine egne opgaver, samtidig med, at du indgår i et team, hvor du skal være fleksibel og omstillingsparat for at bidrage til fællesskabet.

Interesseret?

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV allerede i dag til @ . , da de indkalder løbende og tager opslaget ned, når de har fundet den rette kandidat. Tiltrædelse er snarest muligt, men de venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Du er velkommen til at kontakte kvalitetschefen Vivi Uhre Brogaard på tlf. 22 11 16 55 eller på mail vcb@munkeboseafood.dk for at høre mere om stillingen.

Kvalitetschefen Vivi Uhre Brogaard på tlf. 22 11 16 55 eller på mail vcb@munkeboseafood.dk

Send din ansøgning til
marketing@munkeboseafood.dk

Fiskeløkken 1

5330 Munkebo

FIND MUNKEBO SEAFOOD PÅ FACEBOOK

1. februar 2023

Munkebo Seafood søger medarbejder til autoklave

Munkebo Seafood er en fiskekonservesfabrik, der siden 1974 har produceret fisk og skaldyr i dåse. Vi er på udkig efter en medarbejder til vores autoklaveafdeling. Om jobbet: Adressen er Fiskeløkken 1, 5330 Munkebo. Arbejdstiden er mandag til torsdag 07.00 – 15.00 og fredag 07.00 – 14.30. Jobbet er timelønnet. Du vil primært skulle arbejde i […]

Munkebo Seafood er en fiskekonservesfabrik, der siden 1974 har produceret fisk og skaldyr i dåse. Vi er på udkig efter en medarbejder til vores autoklaveafdeling.

Om jobbet:
Adressen er Fiskeløkken 1, 5330 Munkebo.
Arbejdstiden er mandag til torsdag 07.00 – 15.00 og fredag 07.00 – 14.30.
Jobbet er timelønnet.
Du vil primært skulle arbejde i autoklaverummet, men der vil også være andre arbejdsopgaver.

Du skal være:
  • 18+
  • Stærk fysisk
  • Stabil
  • God til tal
  • Fleksibel
  • Ansvarsbevidst
  • Kørekort til truck er en stor fordel
Det er et krav, at du har erfaring, da du vil blive oplært af en kompetent medarbejder.
Derudover vil du ved først givende lejlighed skulle deltage i et kursus i varmebehandling af konservesprodukter.
Vil du sende en ansøgning, eller har du yderligere spørgsmål, så kontakt gerne Susanne Lillesø på mail sl@munkeboseafood.dk.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Susanne Lillesø
Mail: sl@munkeboseafood.dk

Send din ansøgning til
Susanne Lillesø på mail sl@munkeboseafood.dk

Fiskeløkken 1

5330 Munkebo

FIND MUNKEBO SEAFOOD PÅ FACEBOOK